Onze expertise is opgebouwd door jarenlange ervaring in zowel fast moving consumer goods, BtoB marketing en BtoC marketing. Ook in de industriële sector (keramiek: van porselein tot baksteen) Foodindustrie en non-profit organisaties hebben wij onze sporen verdiend.
Turnkey Media is geen voorstander van dikke rapporten met oneindig veel tabbladen en toelichtingen. Wij beperken ons tot taak- en doelgerichte documenten. Kort, zakelijk en overzichtelijk met een strakke weergave van probleemstelling, kansen en oplossingen.
Hierdoor ontstaan veelal operationele rapporten die directe implementatie in het bedrijfsmanagement tot gevolg hebben. Op gebied van Marketing verwijzen wij graag naar de volgende referenties:
Vereniging Eigen Huis:
- opzetten ledenmarketingafdeling
- Marketing en implementatie vernieuwde huisorgaan “Eigen Huis Woonmagazine”
- Initiatief ledenvoordeelactiviteiten
GZ Digital Media:
- Omvormen strategie van Oost-Europees georiënteerd naar West-Europees
- Auteur van marketing rapport “Think Global, Act Local”. Rapport geïntroduceerd bij Amerikaanse investeringsmaatschappij en vervolgens de opdracht gekregen de actiepunten te implementeren in de Tsjechische onderneming. Interim Marketing Director gedurende 1 jaar.
StuurgroepDeMaas
Maastricht Culinair
Stichting Jazz Maastricht
Overige namen:
Limburgs Fanfare Orkest, Jazz Maastricht Masters, Van Melik Food Groep, Hanson Bricks, Sphinx Sanitair BV.
|
|